Після двох років розробки RE: CYCLE, стильний міський велосипед, виготовлений з викинутих капсул Nespresso, готовий до роботи. І це займе всього 300 еспресо, щоб зробити один.

Розроблена шведським стартапом Vélosophy у співпраці з Nespresso, модель з обмеженим тиражем продається за ціною € 1290 ($ 1446). Він демонструє творчі можливості загробного життя для мільярдів одноразових кавових коробочок, щорічно викидаються по всьому світу.

RE: CYCLE - остання спроба Nespresso заявити про свою прихильність розвитку кругової економіки. Компанія, що належить Nestlé, використовує в своїх капсулах алюміній, матеріал, який можна плавити і повторно використовувати нескінченно. Він вклав кошти в заохочення клієнтів переробляти свої капсули Nespresso, які раніше були перевтілюючись в швейцарські армійські ножі, модні ручки і нові кавові капсули. Але ці зусилля, що вживаються під час посиленої критики одноразових продуктів, ще не були повністю прийняті споживачами.

Переробка - це не ракетобудування, вірно?

RE: CYCLE - дітище Джиммі Остхольма, колишнього менеджера зі зв'язків IKEA, який став підприємцем на велосипедах. Зацікавлений кампаніями Nespresso з утилізації відходів, Остхольм поцікавився можливістю отримання частини його переробленого алюмінію. За словами Остхольма, найскладнішою технічною завданням було знайти спосіб перетворити легкий алюміній в матеріал, досить жорсткий, щоб відповідати стандартам безпеки виробництва велосипедів.

Велосипед має кілька деталей дизайну, які натякають на його походження. Сливовий колір рамки повторює упаковку популярного варіанту арпеджіо Nespresso; його дзвіночок має форму кавовій капсули; і кошик для перенесення має, між іншим, дві витончені планки для кріплення кавових чашок.

 «Це не було ракетобудування в будь-якому сенсі. Це зайняло якийсь час », - пояснює він.

Остхольм сподівається, що інші дизайнери продукції можуть надихнутися на роботу з переробленим алюмінієм, щоб компенсувати стійкий попит на одноразові капсули. Згідно з недавнім дослідженням, проведеним на замовлення британської кавовій компанії Halo, 56 мільярдів одноразових кавових капсул, що випускаються різними виробниками щороку, потраплять на звали

«Різним продуктам потрібні різні алюмінієві композиції ... але просто подивіться на можливість переробки», - говорить він. «Кожен існуючий шматок алюмінію може бути знову перероблений в нові продукти. Я думаю, що це дійсно повідомлення тут.

Для Nespresso RE: CYCLE - це нагадування клієнтам про необхідність повернути використані кавові капсули: «Ми показуємо любителям кави можливість переробки їх алюмінієвих капсул Nespresso», - говорить генеральний директор Жан-Марк Дювуазен в заяві для преси. «Ми натхненні роботою з Vélosophy, і я сподіваюся, що велосипед RE: CYCLE надихне людей на переробку».

Досвід Остхольма в ІКЕА вплинув на його бізнес-перспективи. Принцип Демократичного дизайну шведського меблевого гіганта відстоює ідею про те, що якісна продукція повинна бути доступною більшості людей і сприятливою для навколишнього середовища ». Я хочу отримати цей досвід преміум-класу, але я хочу, щоб велосипед надали якомога більше людей ». він говорить.

Щоб скоротити операційні витрати, Vélosophy не має роздрібних магазинів або демонстраційних залів і проводить всі свої продажі онлайн. Отримані заощадження дозволяють пожертвувати велосипед школярці в країнах, що розвиваються з кожним проданим велосипедом.

Капсули Nespresso на звалищах займають близько 150 років для розкладання, тому залучення клієнтів для їх переробки є ключем до його плану сталого розвитку. Вони повинні бути доставлені або відправлені в один з 122 000 пунктів збору компанії по всьому світу, перш ніж вони можуть бути оброблені на сертифікованому заводі з переробки, який має технологію для чистого відділення алюмінієвих оболонок від кавовій гущі. Використовувані ділянки перетворюються в компост, верхній шар грунту або перетворюються на біогаз. Компанія заявляє, що не може дати точну оцінку того, скільки її капсул було перероблено, але недавня стаття в Wired оцінила ступінь переробки в 25%.

Крім підтримки творчих підходів до перепрофілювання перероблених капсул, компанія залучила знаменитостей і впливових людей для зйомок відеороликів про свою програму утилізації, а недавно організувала в Гонконзі спливаючу виставку, щоб розповісти громадськості про свою програму утилізації. На початку цього року вона також пожертвувала 1,2 млн. Дол. США в відділ санітарії міста Нью-Йорка, щоб підтримати його зусилля по збору капсул, що скидаються в домашній сміття.

Дослідники розходяться в думках щодо того, як стійкі одноразові кавові капсули порівнюються з іншими традиційними методами приготування кави. Одне з недавніх досліджень, проведених в Університеті Бата, передбачає, що протягом всього їх життєвого циклу, враховуючи енергію, необхідну для приготування кави, придатні для повторного використання капсули одноразового використання можуть бути менш шкідливими для планети, ніж інші традиційні методи приготування кави.